З найкращими продуктами до найвищих досягнень. Спортивне спонсорство VIESSMANN

Успіх має ім'я.

Біатлон, санний спорт, стрибки на лижах з трампліну, лижні гонки – в усіх зимових видах спорту найкращі спортсмени носять наш яскравий логотип. І на це є вагома причина. Ми вважаємо, що як найвищі досягнення, так і найкращі продукти заслуговують гідного імені. Viessmann, як головний спонсор зимових видів спорту, активно підтримує талановитих спортсменів.

Ми фанати зими!

Ми вважаємо, що топові продукти і топові спортсмени повинні співпрацювати. Саме тому з 1993 року ми спонсоруємо зимові види спорту.  Від світового кубку, Тур де Скі і до традиційного Турніру чотирьох трамплінів: ми представлені на всіх важливих змаганнях з зимових видів спорту і є партнерами більше 40 атлетів.  Спонсоруючи спорт ми визнаємо нашу соціальну  відповідальность.  

За допомогою ініціативи “Wir sind #Winterfans” ("ми #фанатизими") зменшуємо вплив зимових видів спорту на екологію .

Ми любимо зимові види спорту. Ми любимо, коли сніг перетворює ландшафт в зимову казку, а іноді взагалі ріже очі. Ми любимо, коли фанати та менеджери спортсменів так гаряче співпереживають, що забувають про лютий холод. І ми любимо, як дитячі очі починають світитися, коли спостерігають за професійними спортсменами, коли ті катаються на ковзанах чи лижах і як радісно плескають в долоні, коли вони спускаються по схилах.   Окрім цієї любові, цієї пристрасті, є ще дві причини, чому ми прагнемо зберегти зимові види спорту: глобальне потепління та його наслідки.   Все більше і більше різниця між порами року розмивається.  Сніг і морози уже не стандартна зимова погода. холод узимку більше не вважаються само собою зрозумілим. Cнігова лінія продовжує відступати. Все частіше замість білої снігової ковдри зимою ми спостерігаємо липку грязюку. Це має наслідки для зимових видів спорту - і, звичайно, для шанувальників. Як довготривалий партнер зимових видів спорту ми запустили ініціативу Ми #Winterfans задля рішення проблем по'язаних зі зміною клімату. Спільно з спортсменами та партнерами з громадського сектору, політики, бізнесу та науки ми розробляємо рішення для більш стабільного зимового спорту. Навряд чи нам під силу зупинити зміну клімату чи її наслідки, але ми можемо поширити обізнаність про екологічні технології, щоб таким чином покращити шанси для майбутніх поколінь.

Viessmann і Формула Е

Формула Е означає ефективність та кращий енергетичний менеджмент. Для нас це два напрямки, які були ключовими характеристиками нашої діяльності останні 100 років. Оскільки ми і надалі хочемо бути інноваційними, ми почали нове століття нашої історії в 2017, ставши офіційний партнером команди Panasonic Jaguar Racing Team в перегонах ABB FIA Формула E.

Електрифікація, енергетична ефективність, енергетичний менеджмент

Між Viessmann і Формулою E можна провести багато паралелей: з самого початку ми забезпечуємо постійність інновацій при максимальному рівні захисту довкілля. З самого початку ми прагнемо створювати ідеальні рішення, техніку майбутнього. І з самого початку ми відчували мужність і бажання, першими зробити наступний крок, в той час як світ все ще хоче зберегти все як було раніше.  FIA Формула E - це найсучасніший і наймолодший вид автоспорту. Тут перемагають тільки команди, які можуть оптимально скомбінувати електрифікацію, енергетичну ефективність та енергетичний менеджмент. Замість бензину, паливо тут - це поновлювана електроенергія, що зберігається в високоефективних автомобільних батареях і завдяки новітнім технологіям, доступна у будь-який час. Кубок світу FIA Формула E символізує перехід до нового енергетичного віку, оскільки вигода означає більше, ніж власне перемога. 
 Поїхали разом з наступним поколінням

Таким чином, приєднання до Формули E є символічно важливим кроком у майбутнє, в якому ефективні та інтелектуальні технології зберігання електроенергії будуть відігравати вирішальну роль. Разом з командою Panasonic Jaguar Racing ми хочемо реалізувати бачення нульових викидів та підкреслити нашу відданість інноваційним технологіям та сталості. З технологією зберігання енергії VitoCharge, до Vitovalor 300, до виробництва енергії з тепловими насосами: ми вже розробили технології наступного покоління для нового енергетичного віку. З Panasonic та Jaguar ми знайшли ідеальних партнерів, які також шанують багаторічні традицій та одночасно розвиваються з великою інноваційною силою. Компанія Panasonic є однією з найбільших та найуспішніших у світі корпорацій, де працюють близько 300 000 людей по всьому світу. З іншого боку, "Ягуар" - це легенда у сфері автоспорту і приєднавшись до Формули Е працює для вдосконалення електричних транспортних засобів.

Приєднуйтесь до нашої спільної подорожі в майбутнє!

 Viessmann і Huddersfield Town

З "переходом в нове століття" ми хотіли не тільки обирати нові шляхи розвитку, а й дещо переглянути наші традиції. У рамках спортивного спонсорства Viessmann ми розширили нашу попередню співпрацю з традиційним англійським клубом Huddersfield Town. Іноді потрібно багато часу, щоб якась подія потрапила в історію. У випадку з англійським традиційним клубом Huddersfield Town це 45 років. Саме стільки шанувальники з нетерпінням очікували повторного повернення команди до найвищої ліги країни, Прем'єр-ліги, яке відбулося в травні 2017 року, коли був забитий вирішальний одинадцятиметровий гол. Клуб і досі є унікальним в англійському футболі: команді вдалося перемогти в чемпіонаті три рази поспіль: в 1924, 1925 і в 1926 році. Після сенсаційної повторної появи в Лізі у вболівальників є ще одна причина озирнутися на це славне минуле. 

В 2017 році Huddersfield Town дуже пощастило, адже окрім німецького тренера, декілької німецьких футболістів, цей клуб отримав Viessmann в якості спонсора.