Vitoguide – ключовий елемент інноваційних цифрових послуг
За допомогою програмного забезпечення Vitoguide, Viessmann пропонує своїм партнерам-спеціалістам інноваційне рішення для контролю систем опалення. Оператор системи отримує переваги від більшої безпеки, а партнер-спеціаліст завжди має можливість онлайн-перегляду стану роботи опалювальних систем, які він обслуговує.
Мобільний
З 1 квітня мобільний додаток ViStart буде перейменований у Vitoguide. Мобільний додаток Vitoguide буде доступний як на пристроях iOS, так і на Android, як і ViStart на сьогоднішній день. Він і надалі пропонуватиме вам можливість введення в експлуатацію системи опалення Viessmann E3.
Зверніть увагу на наступне щодо ViStart:
- Зміни до ViStart наберуть чинності на всіх ринках, на яких зараз доступна дана програма
- Якщо ви вже встановили програму, більше нічого робити не потрібно. Програма все ще буде доступна на вашому пристрої iOS або Android. Додаток не потрібно перевстановлювати.
- На початковому екрані символ для ViStart перейменовано у Vitoguide, а дизайн символу трохи змінено
- Як користувач ви маєте доступ до тих самих функціональних можливостей, особливо для введення в експлуатацію систем опалення Viessmann E3 останнього покоління з Wi-Fi.
- Якщо ви хочете отримати доступ до інших нових функцій, окрім введення в експлуатацію, ви повинні увійти в систему за допомогою облікового запису Viessmann. Якщо у вас ще немає облікового запису Viessmann, ви можете будь-коли зареєструватися безкоштовно.
Якщо ви ще не користувались ViStart або не видаляли його зі свого смартфона, завантажте його з програми або Play Market вже сьогодні.
Оперативно отримуйте всю інформацію
Ми негайно повідомимо вас про відповідні зміни на обладнанні ваших клієнтів. Таким чином ви можете дізнатись про проблеми / помилки ще до того як їх помітить ваш клієнт і зможете активно реагувати.
! Несправності обладнання
На одному з ваших пристроїв виникла проблема або його більше не підключено.
✓ Запити на сервісне обслуговування
Клієнт просить здійснити обслуговування його пристрою.
Деталі встановлення
● Вся важлива інформація про систему легко доступна. Сюди входять: ім’я клієнта та контактні дані, тип та модель системи опалення, робочий стан, серійний номер, номер шлюзу. Всі ці деталі у вас під рукою.
● Vitoguide надає вам додаткову інформацію, таку як стан пальника, час роботи, пуски, зовнішня температура, температура котла та потужність сигналу WiFi.
● Vitoguide також визначає споживання газу та електроенергії, а також інформацію про сонячну теплову енергію, якщо така використовується.
Більше часу для важливих речей.
Vitoguide дозволяє налаштувати найважливіші параметри на відстані. Це економить час на виїзд до користувача обладнанням.
Компоненти розумного будинку
Ви підключили систему опалення вашого клієнта до Інтернету за допомогою шлюзу Vitoconnect або нового котла, сумісного з Viessmann E3. Ваш клієнт використовує ViCare для контролю опалення та приготування гарячої води, і хотів би, щоб ви як спеціаліст віддалено контролювали їх за допомогою Vitoguide. Що далі? Завдяки розумній кліматичній системі Viessmann, що складається з кліматичного датчика та eTRV, власники будинків можуть контролювати свій комфорт в окремих кімнатах, в яких встановлені компоненти. За допомогою Vitoguide ви можете підтримати їх у налаштуваннях та введенні в експлуатацію пристроїв.
Сповіщення про поточний стан системи для негайного реагування
● Перегляньте деталі щодо кожної помилки та викликайте опис причини та рекомендовані дії від Viessmann.
● Подивіться історію всіх системних інцидентів із подробицями того, хто і коли вніс зміни.
● Пряме посилання на додаток Запасні частини дозволяє замовити саме ті деталі.
● Viessmann також полегшує вашим клієнтам проведення робіт з технічного обслуговування та уникнення проблем до їх виникнення. Одним клацанням миші ви можете замовити повний комплект для проведення технічного обслуговування. Усі деталі, необхідні для певної системи опалення, включені в це замовлення, тому вам не доведеться шукати предмети і не ризикувати що-небудь забути.
Вигляд карти для кращого планування маршруту
У вас є кілька клієнтів, які розташовані по всьому регіону? Або ви хочете отримати огляд усіх систем у вашому районі? За допомогою перегляду карти ви можете спланувати найефективніші маршрути, щоб дістатися від одного клієнта, а потім до іншого. Клацніть на вкладення, щоб переглянути додаткові деталі та статус кожного з них.
Отримайте допомогу, коли вона вам потрібна
Тепер ви можете зв’язатись з технічною підтримкою Viessmann ще швидше та простіше. Відкрийте і призначте техніку замовлення дзвінка або оформіть заявку в службу обслуговування клієнтів. Ви завжди будете в курсі поточного часу очікування. Ви отримуєте відповіді, які вам потрібні, і можете швидше вирішити проблеми з системами опаленням ваших клієнтів.